Om booking - FAQ

Hvis du vil være sikker på, at vi har plads til dig i Kurbadet eller i babybassinet (enkelttider), er det en god ide at booke plads via vores bookingsystem.


Du er også altid velkommen til at kigge forbi svømmehallen og tage chancen i forhold til, om der er plads. Hvis du booker, er du garanteret en plads og undgår at gå forgæves. Både Kurbadet og babybassinet er meget populære, og derfor anbefaler vi, at du booker en tid.


Book pladser til Kurbadet.

Book en enkelt tid i babybassinet.

Var det noget andet, du ledte efter?

Hvis du vil vide mere om, hvordan du booker plads til babysvømning på barselshold eller booker plads til Holdsvømning (1-5 år), skal du gå til de følgende sider, hvor du får 6 gode råd til tilmeldingen på hold:

Få 6 gode råd til tilmeldingen til babysvømning på barselshold (du skal scrolle lidt ned på siden, du lander på, for at se dem)

Få 6 gode råd til tilmeldingen til Holdsvømning (1-5 år) (du skal scrolle lidt ned på siden, du lander på, for at se dem)

FAQ

Kan jeg booke uden at oprette mig som bruger?

Nej, du skal oprette dig som ny bruger i bookingsystemet, inden du starte en booking.

Kan jeg bestille til andre end mig selv på min brugerprofil?

Ja, det kan du. Hvis du ønsker at bestille til andre end dig selv, kan du booke flere under dit eget navn. Når du har lagt 1 booking i din kurv, vælger du 'flere tilmeldinger'. Herved kommer du tilbage til holdoversigten, og kan booke flere pladser til andre tider, eller til samme tid. Processen skal gentages for det antal personer du vil booke til. Processen er lidt bøvlet p.t., men vi arbejder på at gøre det meget nemmere.

Betaler jeg med det samme, når jeg booker?

Ja, du betaler for din booking, når du bestiller.

Kan jeg få mine penge tilbage, hvis jeg aflyser en tid?

Hvis du aflyser din tid, senest 2 timer før din booking ligger, kan du få pengene tilbage. Pengene bliver sat ind på din brugerprofil, så du kan booke en tid en anden dag i stedet.


Hvis du gerne vil have pengene ind på din bankkonto, skal du skrive en mail til os på frederiksbergsvoemmehal@frederiksberg.dk

Kan jeg købe klippekort i bookingsystemet til Kurbadet og til enkelttider til babybassinet?

Ja, det kan du godt.


Ønsker du at købe dit klippekort kontant i vores billetkontor, kan du også gøre det. Billetkontoret lægger derefter dit klippekort ind på din brugerprofil.


På dagen for din reservation, henvender du dig til billetkontoret med navn og reservation, og så får du udleveret adgangsbillet samt armbånd.

Jeg har et gammelt klippekort – hvordan booker jeg en tid?

Det første du skal gøre er at oprette en profil inde på bookingsiden. Herefter kan du ringe til billetkontoret på 38 14 04 00, som så kan hjælpe dig med at booke en tid. Når du kommer ankommer til svømmehallen, skal du gå hen til billetkontoret, så de kan lægge de klip, du har tilbage, ind på din profil.


Opret en profil.


Husk altid at kigge forbi mappen for Uønsket post/Spam – vi har erfaring med, at mails fra vores bookingsystem godt kan havne der.


På dagen for din reservation, henvender du dig til billetkontoret med navn og reservation, og så får du udleveret adgangsbillet samt armbånd.

Jeg har et gavekort – hvordan booker jeg tid?

Det første du skal gøre er at oprette en profil inde på bookingsiden. Herefter kan du ringe til billetkontoret på 38 14 04 00, som så kan hjælpe dig med at booke en tid. Når du kommer ankommer til svømmehallen, skal du gå hen til billetkontoret, så de kan lægge dit gavekort ind på din profil.


Opret en profil.


Husk altid at kigge forbi mappen for Uønsket post/Spam – vi har erfaring med, at mails fra vores bookingsystem godt kan havne der.
På dagen for din reservation, henvender du dig til billetkontoret med navn og reservation, og så får du udleveret adgangsbillet samt armbånd.

Hvordan booker jeg, så jeg får min billet til pensionistprisen?

Er du pensionist og ønsker at booke tid, hvor du får din rabat, skal du ringe til billetkontoret på 38 14 04 00. Så hjælper de dig med din booking. Vi kan anbefale dig at købe et klippekort i billetkontoret, som de vil lægge ind på din brugerprofil.


Opret en profil.


Husk altid at kigge forbi mappen for Uønsket post/Spam – vi har erfaring med, at mails fra vores bookingsystem godt kan havne der.
På dagen for din reservation, henvender du dig til billetkontoret med navn og reservation, og så får du udleveret adgangsbillet samt armbånd.

Hvordan kontakter i mig, hvis I bliver nødt til at aflyse en tid?

Bliver vi nødsaget til at afbestille din tid, vil du modtage en sms fra os, og og dit køb bliver sat ind på din brugerprofil igen.